Patchwork to Społeczność pasjonatów skupiająca, prezentująca i promująca twórców, projektantów, producentów i sprzedawców. Dzięki temu ruchowi mają oni okazję pokazać swoje wyroby, projekty i produkty szerokiemu odbiorcy. Wychodzimy naprzeciw potrzebom mieszkańców, tworząc warunki do rozwoju więzi sąsiedzkich. W spontaniczny sposób budujemy kapitał społeczny na podstawowym, lokalnym poziomie.
Patchwork to idealne miejsca dla poszukujących kulinarnych ciekawostek. Wystawcy się zmieniają, więc za każdym razem jest trochę inaczej. Dodatkowo, organizujemy wydania tematyczne, na które zapraszamy przedstawicieli wybranych kuchni narodowych i regionalnych. Każdy znajdzie tu coś dla siebie.
Patchwork to Miejsce z niezależną modą, designem, zdrowym jedzeniem i naturalnymi kosmetykami.
Patchwork to Projekt, który bazuje na rodzinnych biznesach, unikalności, indywidualnym podejściu do produktu i klienta, ekologii i małych nakładach.
Patchwork to jednak coś więcej niż tematyczne bazary. Patchwork o(d)żywia Centra Handlowe w sposób wielowymiarowy.
Koncepcja egzekucyjna, czyli jak to działa?
Ocena potencjału miejsca i propozycja rozwiązania adekwatnego do: lokalizacji, grupy docelowej, aktualnej oferty i realnego zapotrzebowania Centrum Handlowego (promocja marki, promocja marek Najemców, działania prosprzedażowe, zwiększenie koszyka zakupowego, działania cross-sellingowe)
Szacunek kosztów adaptacji miejsca i komunikacji marketingowej wydarzenia Sprzedaż generowana przez pop-up store pokrywa koszty organizacji, działalności i promocji
Określenie czasu trwania wydarzenia Ramy czasowe pop-up store’ów zależą od definicji kampanii: zwykle są rozwiązaniem doraźnym, które może funkcjonować przez okres kilku tygodni jak i kilku miesięcy. Można je jednak włączyć w pakiet stałych działań komunikacji marketingowej Centrum Handlowego
Dla kogo POP UP STORE
✔ | Dla GIGANTÓW RYNKU MODOWEGO, które chcą sprawdzić potencjał na danym rynku |
✔ | Dla SIECIÓWEK, w celu zbudowania pozytywnego wizerunku, szumu wokół marki, promowania limitowanych kolekcji lub akcji CSR w różnych obszarach działalności firmy. |
✔ | Dla lokalnych producentów, którzy chcieliby spróbować swoich sił na rynku detalicznym bez podpisywania długoterminowej umowy |
✔ | Dla START’UP’ów i sklepów internetowych, którym brakuje „żywego” kontaktu z Klientem. |