Zapraszamy!
MISJA

Patchwork to Społeczność pasjonatów skupiająca, prezentująca i promująca twórców, projektantów, producentów i sprzedawców. Dzięki temu ruchowi mają oni okazję pokazać swoje wyroby, projekty i produkty szerokiemu odbiorcy. Wychodzimy naprzeciw potrzebom mieszkańców, tworząc warunki do rozwoju więzi sąsiedzkich. W spontaniczny sposób budujemy kapitał społeczny na podstawowym, lokalnym poziomie.

Patchwork to idealne miejsca dla poszukujących kulinarnych ciekawostek. Wystawcy się zmieniają, więc za każdym razem jest trochę inaczej. Dodatkowo, organizujemy wydania tematyczne, na które zapraszamy przedstawicieli wybranych kuchni narodowych i regionalnych. Każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Patchwork to Miejsce z niezależną modą, designem, zdrowym jedzeniem i naturalnymi kosmetykami.

Patchwork to Projekt, który bazuje na rodzinnych biznesach, unikalności, indywidualnym podejściu do produktu i klienta, ekologii i małych nakładach.

Patchwork to jednak coś więcej niż tematyczne bazary. Patchwork o(d)żywia Centra Handlowe w sposób wielowymiarowy.

Nasze zaangażowanie w podejściu do każdego projektu przekłada się na efekty kampanii.
Wizja

Koncepcja egzekucyjna, czyli jak to działa?

Ocena potencjału miejsca i propozycja rozwiązania adekwatnego do: lokalizacji, grupy docelowej, aktualnej oferty i realnego zapotrzebowania Centrum Handlowego (promocja marki, promocja marek Najemców, działania prosprzedażowe, zwiększenie koszyka zakupowego, działania cross-sellingowe)

Szacunek kosztów adaptacji miejsca i komunikacji marketingowej wydarzenia Sprzedaż generowana przez pop-up store pokrywa koszty organizacji, działalności i promocji

Określenie czasu trwania wydarzenia Ramy czasowe pop-up store’ów zależą od definicji kampanii: zwykle są rozwiązaniem doraźnym, które może funkcjonować przez okres kilku tygodni jak i kilku miesięcy. Można je jednak włączyć w pakiet stałych działań komunikacji marketingowej Centrum Handlowego

Dla kogo POP UP STORE

Dla GIGANTÓW RYNKU MODOWEGO, które chcą sprawdzić potencjał na danym rynku

Dla SIECIÓWEK, w celu zbudowania pozytywnego wizerunku, szumu wokół marki, promowania limitowanych kolekcji lub akcji CSR w różnych obszarach działalności firmy.

Dla lokalnych producentów, którzy chcieliby spróbować swoich sił na rynku detalicznym bez podpisywania długoterminowej umowy

Dla START’UP’ów i sklepów internetowych, którym brakuje „żywego” kontaktu z Klientem.

PATCHWORK STORE to nowa platforma MARKETINGOWO –SPRZEDAŻOWA:

CELE GŁÓWNE:

  • Promocja Centrów Handlowych
  • Czasowe zagospodarowanie pustostanów i wolnych powierzchni pasażu bez kosztów fit-out’u
  • Zwiększenie footfall’u
  • Możliwości przedłużenia najmu krótkoterminowego - pozyskanie stałego Najemcy
  • Wsparcie producentów regionalnych i zaangażowanie lokalnych społeczności
  • W dalszej perspektywie: stała pomoc dla Centrów Handlowych w oparciu o partnerski program współpracy długofalowej – portal bookingowy do zarządzania wolnymi powierzchniamiMożliwości pop-up store’ów:


FUNKCJONALNE:

  • W niezagospodarowanym lokalu rozszerzająca ofertę Centrum Handlowego(możliwość zaangażowania istniejących Najemców)
  • Na wyspie tematycznej w pasażu/ciągu komunikacyjnym z komplementarną ofertą sezonową


KONCEPCYJNE:

  • sezonowe (np. wzmocnienie oferty sprzedażowej Centrum Handlowego zgodnej z sezonowością produktów i usług i/lub kalendarzem świąt i eventów)
  • regionalne (promocja regionów, producentów, lokalnego rękodzieła, twórców i artystów)
  • modowe (młodzi projektanci, designerzy)
  • kulinarne (np. Wielkanocny Festiwal Food & Desing, Slow Food Bazaar, pokazy live cooking)
  • i wiele innych


STREFA
CENTRÓW HANDLOWYCH

  • Możliwość pozyskania stałego Najemcy i Klienta. W dalszej perspektywie: 2 kolejne kroki do zawarcia długoterminowej umowy z nowym Najemcą,
  • Poprzez stworzenie sezonowego projektu, Centrum może bezpośrednio odpowiedzieć na potrzeby Klientów. Komplementarność oferty.: wyspy tematyczne dają Klientowi możliwość zrobienia na terenie CH kompleksowych zakupów na każdą okoliczność,
  • Zmniejszenie liczby pustostanów, optymalne zagospodarowanie powierzchni,
  • Zwiększenie naturalnego traffiku Centrum dzięki promocji pop-up store’u kanałami komunikacyjnymi Agencji – brokera,
  • Zwiększenie możliwości cross-sellingowych wśród istniejących Najemców,
  • Umocnienie wizerunku Centrum jako podążającego za trendami.
Strefa wystawcy

MY W AKCJI, CZYLI PRZYKŁADY ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW.
Kontakt z nami

Chcesz więcej? Skontaktuj się z nami!
PATCHWORK
Agnieszka Ochowska-Wasiljew

patchwork@patchwork.org.pl

mobile: (+48) 501-123-244